Gemeente Heusden scoort bovengemiddeld

Foto: Heusden Nieuws

Uit een onderzoek van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat is gebleken dat gemeente Heusden bovengemiddeld scoort in de dienstverlening aan ondernemers! Een 7,6 voor de telefonische dienstverlening en 7,5 voor de dienstverlening per mail.

In het ‘mystery guest-onderzoek’ werden 15 telefonische vragen en 5 vragen per e-mail gesteld om de kwaliteit van dienstverlening aan ondernemers over deze kanalen in kaart te brengen. Er werden bijvoorbeeld vragen gesteld over een reclamevergunning, over het leggen van kabels en leidingen of over het vergunningsvrij aanbouwen aan een kantoor.

Pluspunten
Volgens de onderzoeker werd er aan de telefoon weinig tot geen jargon gebruikt en werd bijna altijd in één keer goed doorverbonden naar de verantwoordelijke ambtenaar. Verder kwam naar voren dat alle e-mails tijdig zijn beantwoord en zonder type- of spellingsfouten.

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen