Het motto voor het nieuwe carnavalsseizoen is bekend!

23 jun , 11:11Nieuws
Ferre Murphy (1)
Sem Versluis
"Knotwilgendam, 't is net een sprookje!"
Uit alle inzendingen werd door een speciaal daarvoor aangestelde commissie het motto "Knotwilgendam, 't is net een sprookje!" gekozen als motto voor het carnavalsseizoen 2026/2027.
Het motto werd aangedragen door Ferre Murphy, lid van CV de Bonte Beestenboel, waarmee hij afgelopen jaar ook meedeed in de jeugdoptocht van Knotwilgendam. Afgelopen week werd hij in het zonnetje gezet door CV Knotwilgendam voor zijn inzending.
Ferre Murphy (1)
Sem Versluis
"Knotwilgendam, 't is net een sprookje!"
Voor de commissie sprong het motto van Ferre eruit: een pakkend motto, waarmee wat gedaan kan worden, bijvoorbeeld tijdens de optocht en in carnavalskrant de Knot(s)wilger. De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen kunnen dus van start in Knotwilgendam!
loading

Loading articles...

Loading