Voorbereid op reis! Heb jij nog een geldig reisdocument om mee te reizen?

Foto: Nieuws.NL

Ga je binnenkort op reis? Dan heb je een geldig reisdocument nodig!  Een nieuw reisdocument moet je persoonlijk aanvragen in het gemeentehuis in Vlijmen.

Vijf werkdagen na de aanvraag kun je het document persoonlijk  ophalen. Bij een spoedprocedure kun je het reisdocument binnen  twee werkdagen ophalen. Hiervoor rekenen we extra kosten.

Wat moet je meenemen bij de aanvraag?
< Een recente kleurenpasfoto die voldoet aan de eisen
< Alle reisdocumenten die in je bezit zijn. (ook als de geldigheidsduur is verlopen);
< Eventueel schriftelijke toestemming van beide ouders/gezaghebbende inclusief kopie van een geldig legitimatiebewijs (bij aanvraag van een reisdocument voor kinderen)

Ben je jouw reisdocument kwijt? Dan doe je aan balie van het  gemeentehuis meteen aangifte van vermissing. Wist je dat je de  aanvraag voor een reisdocument thuis vanaf de bank kunt opstarten? Op www.heusden.nl start je makkelijk en snel de aanvraagprocedure op, hiervoor heb je wel een DigiD nodig. Op de site kun je ook makkelijk een afspraak inplannen voor het aanvragen van een document aan de balie in Vlijmen.

Zomervakantie
In de zomervakantie (maandag 8 juli tot en met vrijdag  16 augustus) wordt er de hele dag alléén op afspraak gewerkt  en vervalt de donderdagavondopenstelling. In deze periode is op vrijdag vanaf 12.00 uur het gemeentehuis gesloten en telefonisch niet bereikbaar.  Je kunt een afspraak maken via www.heusden.nl of via (073) 513 17 89.

Begin de dag met het nieuws uit je gemeente met de gratis Nieuwsbrief. KLIK HIER en meld je aan.
Aanvoerder van het lokale nieuws.

 

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen