Brandweer assisteert ambulancepersoneel in Drunen

22 jun 2015, 11:43Nieuws
2206 01
FPMB Martijn van Bijnen
De brandweer van Waalwijk heeft vanmorgen omstreeks 06.30 uur de hoogwerker ingezet in de Leharstraat te Drunen.
Het ambulancepersoneel kon de man niet via de reguliere weg de woning uitkrijgen. Rond zeven uur is de man door middels van de hoogwerker naar beneden gehaald en overgebracht met een ambulance naar het ziekenhuis.
loading

Loading articles...

Loading