De brandweer van Waalwijk heeft vanmorgen omstreeks 06.30 uur de hoogwerker ingezet in de Leharstraat te Drunen.
Het ambulancepersoneel kon de man niet via de reguliere weg de woning uitkrijgen. Rond zeven uur is de man door middels van de hoogwerker naar beneden gehaald en overgebracht met een ambulance naar het ziekenhuis.