ALDI Vlijmen benadrukt meer voor minder met nieuwe uitstraling

Foto: ALDI

ALDI aan de Oliemaat in Vlijmen was dinsdag gesloten voor een ombouw naar een aanscherping op eigen identiteit die perfect past bij discountgevoel en bij eenvoud, één van de kernwaarden van ALDI. De winkel is mooier dan ooit met de hele dag ovenvers brood en de lage ALDI-prijs die de klant gewend is.

ALDI doet een aanscherping van de ANIKo (ALDI Nord Instore Konzept) formule. De discounter komt met duidelijke ACTIE-communicatie in de winkels, waarmee acties uit de folder in de filialen direct herkenbaar zijn. Daarnaast is de winkel door een aangepaste warenindeling en een nieuwe opstelling van de schappen overzichtelijker. De nieuwe uitstraling wordt doorgevoerd met duidelijke signing in de winkels. ALDI maakt het zo voor de klant eenvoudiger om boodschappen te doen. De acties uit de folder zijn door deze signing goed te herkennen en producten liggen nu op plekken waar de klant ze verwacht. Deze stappen dragen bij aan de ambitie van ALDI om dé discounter van Nederland te worden.

Door een eenduidige uitstraling in alle communicatiekanalen vinden klanten in de winkel gemakkelijker hun weg naar alle aanbiedingen. Daarnaast doet de discounter vanaf medio april een aanscherping van de ANIKo (ALDI Nord Instore Konzept) formule. Door een aangepaste warenindeling en een nieuwe opstelling van de schappen wordt de winkel overzichtelijker. En dat maakt het boodschappen doen nog eenvoudiger.

‘Met onze groeiambitie maken we versneld ontwikkelingen door op alle vlakken binnen ALDI waarbij de klant centraal staat. Het ontwikkelen van de formule is een continu proces waarbij we leren van analyses en klantonderzoeken. We willen terug naar de basis en weer herkenbaar zijn als discountformule die past bij de tijd van nu. Herkenbaarheid betekent ook meer zichtbaar zijn. Daar zijn we sinds september vorig jaar mee begonnen door onze omnichannel campagnes. We laten zien dat eenvoud niet gelijk staat aan minder, maar dat het bij ALDI juist kwaliteit betekent. We merken dat klanten het waarderen dat we meer zichtbaar zijn. Eenvoud en het discountgevoel komen nu meer dan ooit terug in onze nieuwe uitstraling en in onze filialen. ALDI maakt mooie stappen die allemaal bijdragen aan het doel om dé discounter van Nederland te worden ”, aldus Nienke van de Streek, Managing Director Marketing & Communications bij ALDI in Nederland.

Begin de dag met het nieuws uit je gemeente met de gratis Nieuwsbrief. KLIK HIER en meld je aan. Aanvoerder van het lokale nieuws.

< Volg HeusdenNieuws ook via Facebook
< Wist u dat wij iedere morgen meer dan 2500 nieuwsbrieven verzenden
< Wist u dat wij iedere dag meer dan 10.000 bezoekers hebben op onze website
< Adverteren op Heusden.Nieuws.nl stuur een
mail

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen